niedziela, 6 kwietnia 2014

Start

Zastanawiam się, czy wiele osób przeczyta ten wpis, a może przejdzie całkiem niezauważony? Ja zawsze gdy trafiam na nowego bloga wertuję archiwum w poszukiwaniu pierwszego posta. No cóż, tak czy inaczej chciałabym się przywitać i zaprosić Ciebie, mój czytelniku, do lektury.
Ten blog stanowi moje drugie podejście. Wcześniej opisywałam nasze remontowe perypetie w zrujnowanym mieszkaniu w stuletniej kamienicy. Były kurz, brud i tony gruzu. Tu ma być inaczej - bardziej dekoratorsko, wnętrzarsko, od czasu do czasu może bardziej osobiście.

W dziale życie po życiu chciałabym przedstawić nasze amatorskie sposoby na metamorfozy starych mebli. Chytrusek zdradzi swoje sprawdzone metody opanowywania domowego chaosu. Chciałabym też pokazać z bliska moje pomysły na dekoracje które wymyślam ponieważ lubię mój dom. A czasem... czasem będzie może trochę bardziej subiektywnie ;)
Zaciekawieni? Zobaczymy co mi się z tego wykluje?

No to zaczynamy :)




10 komentarzy:

  1. Mauro :) cieszę się bardzo, że powstał ten blog :) Jako Twoja wierna podczytywaczka - będę z przyjemnością gościem u Ciebie :)
    Powodzenia!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę - zapraszam!

      Usuń
  2. Super! Dziękuję, za mailową informację o blogu - to bardzo miła wiadomość. Cieszę się, że nie znikacie z sieci i liczę na liczne wnętrzarskie podpowiedzi :)
    Do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  3. Super! Cieszę się, że teraz będziesz pisać pod nową odsłoną. Będę ci wiernie kibicować! Mam nadzieję, że będziesz nas częściej zapraszać w swe piękne progi! :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że nie zrezygnowałaś. Masz we mnie wierną czytelniczkę. Nie zawsze komentuję, zaglądam za to często!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak ja - przemykam po blogach po cichutku:) a jednak miło mi bedzie poznać Twoje uwagi!

      Usuń
  5. jak najbardziej zaciekawiona
    zaglądałam tam - będę i tu.. :)

    OdpowiedzUsuń

Naprawdę doceniam to, że postanowiłeś poświęcić mi swoją uwagę i pozostawić po sobie parę słów. Szanuję Twój czas i dlatego zdecydowałam nie utrudniać Ci dodatkowo komentowania rezygnując z haseł obrazkowych i moderacji. W zamian proszę:
1. nie przeklinaj
2. nie obrażaj
3. nie reklamuj
Ufam, że nie zawiedziesz mojego zaufania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...