piątek, 11 kwietnia 2014

Rynek wtórny - ptasie gniazdka w roli dekoracji?

Zdania są podzielone. Jedni nie wyobrażają sobie mieszkać "po kimś". Inni nie mają nic przeciwko temu i za szczyt marzeń uważają kamienice pamiętające kilka pokoleń lokatorów. A ja? Ja cieszę się jak dziecko, gdy uda mi się upolować okazję - mały używany domek.

Gniazdek szukam zimą i bardzo wczesną wiosną, by mieć pewność, że nie pozbawiam żadnego ptaka dachu nad kuperkiem. Przechowuję te nieruchomości w słojach, pod kloszem i ogromnie mi żal, gdy mimo wszystko którąś dopadnie stado kocich łapek.


Pozdrawiam

1 komentarz:

Naprawdę doceniam to, że postanowiłeś poświęcić mi swoją uwagę i pozostawić po sobie parę słów. Szanuję Twój czas i dlatego zdecydowałam nie utrudniać Ci dodatkowo komentowania rezygnując z haseł obrazkowych i moderacji. W zamian proszę:
1. nie przeklinaj
2. nie obrażaj
3. nie reklamuj
Ufam, że nie zawiedziesz mojego zaufania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...