czwartek, 15 stycznia 2015

Srebrne Święta w kamienicy

Wczoraj pożegnaliśmy pannę Zieloną. Pierwszy raz tak wcześnie. Nie służyło jej towarzystwo pieca i niestety bardzo prędko zaczęła tracić igły. Całe szczęście ostatniego dnia udało mi się zmobilizować przynajmniej na tyle, by pstryknąć jej kilka pamiątkowych fotek. Zdjęcia słabe, jak i pogoda za oknem, jednak postanowiłam już nie grymasić i opublikować. Inaczej z kolejnym postem nie pojawię się tu przed Wielkanocą:)




Jak co roku, choinkę przystroiliśmy w srebrną sukienkę. Nie wiem czy kiedyś mi się takie drzewko znudzi, ale wątpię:) 


Dla ciekawych, jak dogadała się z naszą raczkującą I. - bez problemów i bardzo się cieszę, że nie zrezygnowaliśmy z dużego drzewka. Nie ucierpiała żadna bombka. Jedyny mankament dotyczył osypujących się igiełek, które wyjmowałam w dużych ilościach nawet z pieluszki - tak się kończyły gonitwy pod choinką za dwoma kosmatymi przyjaciółmi:)


W niedalekiej przyszłości mam nadzieję wrócić tu ze spóźnionym podsumowaniem dekoracji z reszty mieszkania, tymczasem życzę Wam udanego tygodnia. Bardzo dziękuję za krzepiące komentarze i z miejsca przepraszam, że na nie nie odpisuję - uwierzcie mi naprawdę nie mam ostatnio czasu.

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Piękne masz mieszkanie! I piękna choinka.:) Na deficyt czasu też narzekam;) Do następnego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że na jakiś czas wyjdę na prostą i będę mogła pojawiać się tu częściej i częściej odwiedzać Was!

      Usuń
  2. Mieszkanie bardzo przytulne i w moim klimacie.. Tak trzymać... przy okazji zapraszam do mnie na Candy. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentował świąteczny salon :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny salon :) Choinka również :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Naprawdę doceniam to, że postanowiłeś poświęcić mi swoją uwagę i pozostawić po sobie parę słów. Szanuję Twój czas i dlatego zdecydowałam nie utrudniać Ci dodatkowo komentowania rezygnując z haseł obrazkowych i moderacji. W zamian proszę:
1. nie przeklinaj
2. nie obrażaj
3. nie reklamuj
Ufam, że nie zawiedziesz mojego zaufania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...